Regulamin sprzedaży | Zwroty | Reklamacje
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep internetowy kursylawinowe.pl [dalej ?Sklep?] prowadzi rezerwację kursów lawinowych, skiturowych, skialpinistycznych, jednodniowych i indywidualnych za pośrednictwem Sieci Internet, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej ?Regulamin?].
- Właścicielem Sklepu jest: Polskie Stowarzyszenie Freeskingu z siedzibą we Wrocławiu, Hiszpańska27/8, NIP: 8942820279, KRS 0000352985, tel +48 512 348 232, adres e-mail: info@kursylawinowe.pl.
- Organizatorem kursów jest właściciel sklepu czyli Polskie Stowarzyszenie Freeskingu z siedzibą we Wrocławiu.
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży w postaci rezerwacji kursu zawieranej z Klientem.
- Warunkiem realizacji zamówienia tj. zarezerwowania kursu jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
- Ceny podane w Sklepie są cenami netto (Polskie Stowarzyszenie Freeskiingu nie jest płatnikiem podatku VAT).
§2 REZERWACJA KURSÓW
- Rezerwacji kursów można dokonywać poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu.
- Warunkiem realizacji zamówienia tj. zarezerwowania kursu jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta. Sklep potwierdza przyjęcie rezerwacji emailem. W emailu sklep potwierdza dostępność terminu przeprowadzenia kursu, wybranego przez klienta oraz informuje go jakie dodatkowe dokumenty będzie musiał przedstawić aby wziąć udział w kursie.
- Przeprowadzenie zarezerwowanego kursu może wiązać się z koniecznością podpisania i zaakceptowania przez klienta postanowień dodatkowych umów, które wiążą się ze specyfiką kursu.
- Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy rezerwacji kursu tj. cena kursu, jego opis, termin przeprowadzenia kursu.
- Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- Jeżeli kursu nie da się przeprowadzić z przyczyn niezależnych od
organizatora, właściciel niezwłocznie powiadomi o tym klienta i zwróci mu
kwotę wydaną na rezerwację kursu lub zaproponuje inną datę kursu.
§3 PŁATNOŚCI I DOSTAWA
- Klient dokonuje płatności za pomocą platformy Przelewy24.pl.
- Warunkiem rezerwacji kursu jest zapłata ceny za kurs za pomocą przelewu elektronicznego.
- Potwierdzenie rezerwacji jest dostarczane w sposób elektroniczny od razu po dokonaniu płatności, jednak w wyjątkowych sytuacjach nie późnij niż w cięgu 24 godzin od dokonania zakupu.
§4 REKLAMACJE
- Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu na okoliczność zarezerwowania kursu w sklepie.
- W przypadku niezgodności kursu z umową Klient powinien powiadomić sklep drogą emailową.
- Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od
zgłoszenia reklamacji przez klienta. - Reklamacje rozpatruje się zgodnie z przepisami niniejszego regulaminu, kodeksu cywilnego oraz ew. odrębnych umów, które klient podpisuje i akceptuje przed rozpoczęciem kursu.
§5 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Na podstawie Ustawy o prawach konsumentów z dnia 30 maja 2014 r. art. 38 ust. 12 Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej po za lokalem przedsiębiorstwa o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi
- W przypadku gdy klient nie może zrealizować zarezerwowanego kursu istnieją trzy warianty zmiany umowy, z których może skorzystać:
- klient może wyznaczyć inną osobę, która odbędzie kurs za niego.
- organizator może wyznaczyć inną osobę, która odbędzie kurs za klienta i zwrócić mu zapłaconą kwotę za rezerwację. Wariant ten jest uzależniony od posiadania przez organizatora innej chętnej osoby do odbycia kursu.
- organizator może zaproponować klientowi inny dostępny termin przeprowadzenia kursu.
- Prawo do zmiany umowy będzie możliwe jeżeli Klient wyśle Sklepowi, w terminie 14 dni od potwierdzenia przez sklep rezerwacji kursu, zapytanie o możliwość zmiany postanowień dotyczących rezerwacji.
- Zapytanie może zostać wysłane przez klienta drogą elektroniczna na adres e-mail Sklepu.
- W terminie 7 dni od otrzymania zapytania Sklep ustosunkuje się do zapytania klienta i przedstawi mu warianty zmiany postanowień dotyczących rezerwacji kursu.
- Organizator kursu może odstąpić od umowy i nie przeprowadzić kursu z przyczyn od niego niezależnych. W takim przypadku Sklep zwraca klientowi cenę zarezerwowanego kursu, w terminie 7 dni, w sposób wskazany przez klienta.
- Organizator kursu może odstąpić od umowy i nie przeprowadzić kursu jeżeli klient nie przedstawi dodatkowych wymaganych dokumentów lub nie podpisze i nie zaakceptuje postanowień dodatkowych umów wiążących się ze specyfiką kursu.
§6 OCHRONA PRYWATNOŚCI
- Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
- Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo – promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
- Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
§7 WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
- Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów kursów) bez pisemnej zgody Sklepu.
§8 WEJŚCIE W ŻYCIE I ZMIANY REGULAMINU
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
- Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.
- Informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Klientowi na adres e-mail wskazany w zamówieniu.
- Zmiany Regulaminu wchodzą w życiu po upływie 14 dni od dnia ich publikacji w sposób określony w ust. 2.